Reklamacje

Reklamacje W Sklepie Internetowym Z Modą Vesporia.pl

Bierzemy na siebie odpowiedzialność za dostarczenie produktu w idealnym stanie, wolnego od wszelkich wad. W przypadku otrzymania wadliwego produktu wyślemy Ci całkowicie nowy na nasz koszt. Dodatkowo, nie musisz odsyłać do nas felernego produktu. 

Sub heading

Collapsible content

Add a short description for this section

ZAMÓWIENIA I INFORMACJE OGÓLNE

Czy płatność w sklepie internetowym vesporia.pl jest bezpieczna?

Oczywiście. Chronimy twoje dane bankowe dzięki bezpiecznemu systemowi płatności PayU, Twoje dane są szyfrowane, przesyłane przez serwer SSL i nie są udostępniane podmiotom, które nie są zaangażowane w proces zamówienia. Te informacje w żadnym momencie nie trafiają na nasz serwer.

Czy produkty, które dodałam/em do koszyka są przeze mnie zarezerwowane?

Niestety nie. Produkty, które znajdują się w koszyku muszą zostać opłacone, aby mogły być zarezerwowane.

Category 2

Question 3

Answer 3

Question 4

Answer 4