ZAMÓWIENIA I INFORMACJE OGÓLNE

Oczywiście. Chronimy twoje dane bankowe dzięki bezpiecznemu systemowi płatności PayU, Twoje dane są szyfrowane, przesyłane przez serwer SSL i nie są udostępniane podmiotom, które nie są zaangażowane w proces zamówienia. Te informacje w żadnym momencie nie trafiają na nasz serwer.
Niestety nie. Produkty, które znajdują się w koszyku muszą zostać opłacone, aby mogły być zarezerwowane.
Zamówienia możesz dokonać poprzez przycisk „Dodaj do koszyka”, przy produkcie, który Ci się spodobał. Następnie możesz od razu przejść do wykonania płatności lub kontynuować zakupy dołączając inne produkty do swojego koszyka. Aby sfinalizować zakupy należy wcisnąć przycisk „Przejdź do płatności”, który znajduje się w Koszyku, uzupełnić swoje dane kontaktowe i opłacić całe zamówienie.
Jeżeli posiadasz kod rabatowy wystarczy go zatwierdzić w wyznaczonym do tego polu podczas składania zamówienia. Okienko do wpisania kodu znajduje się po przejściu etapu „Przejdź do płatności” po prawej stronie.
Zaraz po złożeniu zamówienia na swoją skrzynkę mailową otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem zakupu.
W mailu otrzymanym po zakończeniu zakupów otrzymasz potwierdzenie dokonanego zamówienia, numer zamówienia, komentarz dotyczący przesyłki oraz informację, że realizację Twojego zamówienia rozpoczniemy w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.


Jeżeli przez kilkanaście minut wiadomość się nie pojawi prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.

Zapisanie się do newslettera pozwoli Ci w pierwszej kolejności otrzymać informacje o kodach zniżkowych, nowych produktach i aktualnych promocjach. Zapisanie się do newslettera nie ma innych konsekwencji i nie oznacza założenia konta w naszym sklepie.
Z obsługą klienta możesz skontaktować się wysyłając e-mail na adres: kontakt@vesporia.pl lub wypełniając formularz kontaktowy pod tym LINKIEM

PŁATNOŚCI I WYSYŁKA

Swoje zamówienie możesz opłacić w wygodny i bezpieczny sposób poprzez:
  • szybki przelew z wielu banków za pośrednictwem tPay.pl,
  • szyfrowaną płatność przy użyciu karty płatniczej Visa lub Mastercard,
  • płatność mobilną przy użyciu BLIK,
  • przelewem tradycyjnym.
Płatność tradycyjnym przelewem bankowym możliwa jest dzięki przelaniu środków na nasze konto bankowe:

Vesporia

08 1020 1026 3741 0000 0005 1651

Numer konta jest również podany na samym końcu składania zamówienia.

W tytule przelewu prosimy podać: Imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer zamówienia.

Niestety nie ma takiej możliwości. Zamówienia składane w naszym sklepie internetowym muszą zostać opłacone wcześniej.
Przesyłka, bez względu na wielkość zamówienia jest darmowa. ZAWSZE.

Wszystkie zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku zaraz po tym jak zaksięgujemy płatność na koncie. Wysyłka zamówienia trwa od 1 do 6 dni roboczych. Jeżeli w potwierdzeniu złożenia zamówienia, które wcześniej przesłaliśmy na Twój adres e-mail nie widniała informacja o wydłużonym czasie realizacji, Twoje zamówienie powinno zostać wysłane w ciągu 48h.

Gdy paczka zostanie nadana, poinformujemy Cię o tym mailowo.

Potrzebujemy czasu, aby stworzyć w Polsce swoje magazyny, w związku z tym obecnie produkty wysyłane są od kilku z naszych partnerów handlowych, którzy swoje centra logistyczne mają poza granicami Unii Europejskiej.

DOSTAWA

Twoja przesyłkę dostarczy kurier Pocztex, bądź Poczta Polska.
Zamówienie otrzymasz po okresie około 15 dni od złożenia zamówienia. Niestety zdarzają się przypadki, w których okres oczekiwania może się wydłużyć do 60 dni. Jeżeli, okres oczekiwania zostanie przekroczony skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy bądź napisz bezpośrednio maila.
Jeżeli Twoje zamówienie składa się z kilku produktów, może zdarzyć się tak, że zostaną one dostarczone w oddzielnych paczkach. Wynika to z tego, że chcemy, abyś mogła cieszyć się z zamówionych towarów jak najszybciej, nie czekając na skompletowanie całego zamówienia np. od dwóch dostawców.

REKLAMACJE, ZWROTY I ZMIANY W ZAMÓWIENIACH

Reklamacji produktu możesz dokonać kontaktując się z nami bezpośrednio na maila: kontakt@vesporia.pl. W treści wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia oraz opisania powodu złożenia reklamacji. Po uznaniu reklamacji, nie będzie potrzeby odsyłania uszkodzonego produktu, a otrzymując od nas nową rzecz nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.
Na dokonanie zwrotu produktu masz aż 14 dni od momentu otrzymania swojego zamówienia. Zwrot należności za produkty zostanie wykonany na Twoje konto bankowe, z którego została wykonana płatność za zamówienie. Dodatkowe informacje dotyczące zwrotów prosimy kierować drogą mailową na adres: kontakt@vesporia.pl
Jeżeli po dokonaniu płatności za swoje zamówienie chciałabyś je anulować, możesz to zrobić, jednakże musisz się spieszyć. Możliwość anulowania zamówienia możliwa jest tylko do momentu etapu realizacji zamówienia. Aby wycofać zamówienie koniecznie poinformuj nas o tym mailowo bądź za pomocą formularza.
Możliwość zmian lub modyfikacji zamówionych produktów możliwe jest do momentu, kiedy nie przejdziemy do etapu realizacji zamówienia (zazwyczaj odbywa się to w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia). Jeżeli to nastąpi niestety nie jesteśmy już w stanie dokonać żadnych modyfikacji.
Adres dostawy możesz zmienić do momentu kiedy Twoje zamówienie nie przejdzie do etapu realizacji. Zazwyczaj odbywa się to w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Jeśli zależy Ci na zmianie adresu dostawy, skontaktuj się z nami jak najszybciej.